Le Petit MARSEILLAIS® - PINK BODY RECOMMENDATION


Le Petit MARSEILLAIS® kozmetika inspirirana je autentičnošću, jednostavnošću i tradicijom jugoistočne Francuske, čiju posebnost i lagodnost uživanja u životu dočarava kroz bogatstvo mirisa poput lavande, ružmarina, bademovog ulja, kamilice, maslina te začinskog bilja.


Poznata kolekcija kozmetičkih proizvoda Le Petit MARSEILLAIS® , jednog od 
najuspješnijih francuskih kozmetičkih brandova,  najzad je stigla i u BiH i već sada ju je moguće na na policama svih bolje opremljenih drogerija. Magičnost Le Petit MARSEILLAIS proizvoda počiva na tradicionalnom francuskom „know-how" receptu pomnog odabira sastojaka i namirnica kada je riječ o njezi tijela. Le Petit MARSEILLAIS nam dolazi  iz  Provanse, čuvene  francuske regije koja skladno spaja moderne i bezvremene vrijednosti. 


Posljednjih dana mirišem na kamilicu koju sam, nakon korištenja u obliku mlijeka, počela da koristim i u obliku hidratantnog balzama za tijelo. Sama aroma kamilice, iskreno, nikada me nije mnogo privlačila jer su mi prve asocijacije na sam spomen kamilice bile vezane uz čajeve, koje inače mrzim da pijem. S druge strane, mlijeko smokve (još jedan sastojak koji kao jedini sastojak određenog proizvoda nipošto ne bih mogla da koristim), u kombinaciji s kamilicom i karite maslacem je jedan od najsavršenijih mirisa koje možete poželjeti na koži i koji vam trenutno (čak i ako niste ljubitelji čistih voćnih mirisa, baš kao i ja) iskreno mogu preporučiti.



Le Petit MARSEILLAIS® mlijeko za tijelo je prva stvar koja mi je došla "pod ruku" kada je riječ o ovom francuskom brandu. Na prvu iznimno privlačno ružičasto pakiranje u sebi krije još privlačniji miris ukomponovan u laganu teksturu koja dodatno ne masti kožu, niti stvara osjećaj ljepljivosti. Gotovo prozračno, Marseillais mlijeko mi je tokom prethodnih, iznimno toplih dana bilo pravi mali spas, jer se već nakon nekoliko minuta, osim mirisa, gubi svaki trag nanošenja.  Jedina stvar koju bih navela kao nedostatak jeste isključivo površinska hidratacija kože. Naime, mlijeko je predviđeno za hidrataciju samo gornjih slojeva kože, tako da je sa ovim proizvodom dubinska hidratacija izostala. Iako nepredviđen za duboku hidrataciju, mlijeko se može koristiti zajedno sa nekim drugim mlijekom/kremom/balzamom namijenjenim za dubinsku hidrataciju, a koje vam uz neutralan miris neće poremetiti aromatični spoj koji se nalazi u Le Petit MARSEILLAIS mlijeku.





Nakon što me gore opisano mlijeko već na prvu osvojilo mirisom (a o ružičastoj-gotta have it ambalaži da ni ne pričam), usudila sam se "pozabaviti" i balzamom sa identičnim sastojcima, ali nešto čvršćom teksturom i rekla bih, intenzivnijim mirisom. Le Petit MARSEILLAIS  hidratantni balzam za tijelo dolazi u pakiranju od 250ml, ima čvrstu pjenastu teksturu i pruža sasvim dobru hidrataciju koži. Upravo zbog ove pjenaste, ne tako masne teksture, balzam se gotovo automatski upija u kožu i ne ostavlja vodenasti trag. Iako je na prvu miris dosta intenzivan, gotovo prejak, već nanošenjem na kožu miris postaje blaži i stapa se sa samom teksturom kože. Iako sam već pisala kako nisam ljubitelj voćnih i cvijetnih mirisa, ovaj balzam bih najradije pojela i već sa prvim osjetom mirisa, svi nedostaci (pa da ih je na pretek) bi sasvim sigurno pali u vodu. Do sada sam koristila bezbroj različitih krema za tijelo, međutim ovo je prvi put da sam zaista očarana mirisom koji dobijem na svojoj koži!

Uz sve spomenuto, možda jedna od najboljih stvari jeste dostupnost. Naime, Le Petit MARSEILLAIS ne morate da naručujete i komplikujete si život bespotrebnim čekanjem i neizvjesnošću, obzirom da je linija već dostupna u DM marketima i to po iznimno povoljnim cijenama. Dakle, ne morate da izdvajate cijelo bogatstvo kako biste svojoj koži pružili čar francuske provanse, dovoljno je da se zaljubite u najsavršeniji miris ikada i već ste tamo...



U nekom od narednih postova ću vam pisati o Le Petit MARSEILLAIS liniji za njegu kose, a do tada trk na Facebook Page i pokušajte osvojiti neki od savršenih Le Petit MARSEILLAIS  proizvoda!

Share:

2 comments

  1. Divni proizvodi <3

    ReplyDelete
  2. ovaj balzam za tijelo sam već probala i takodjer sam odusevljena mirisom!

    ReplyDelete