MAX FACTOR x DM BEAUTY CAMPAIGN

  

Kad cijela priča počne sa idejom vodiljom "Ljepota kako je mi vidimo", znate da nećete morati da se pretvarate da ste nešto što niste, čak i ako na snimanje dođete u muškom džemperu, tri broja većem od onog' koji biste inače trebali da nosite.

Istina je da obožavam predimenzioniranu odjeću, istina je da Max Factor Lipfinity longlasting u nijansi 60 Always chic ne skidam sa usana i istina je da sam na snimanju hodala po ivici krova na visini od gotovo 25m.
Nenaviknuta na tešku šminku i generalno, vrlo nespretna pri šminkanju, naučila sam da i svega nekoliko jednostavnih poteza kistom na licu mogu da naprave pravo malo čudo - a pravo malo čudo je kada ne morate da se borite sa 16 različitih  pudera kako biste postigli ujednačen ten i svjež izgled kože, nego vam je dovoljan samo jedan, simbolično nazvan, Miracle touch. 
Ali Miracle Touch ne djeluje sam - morate mu dodati malo šarma, poneki zavodljivi osmijeh, pogled ispod obrva ili crvenu čipku sa malo gole kože, možete ga kombinirati sa punim usnama, zlatom na kapcima ili vješto našminkanim trepavicama, dodati mu malo ženskog ludila, blještavila, rumenila - i tek onda ćete osjetiti pravu čudotvornost jednog nesprijekornog magičnog dodira.







P.S. Na snimanju je sve bilo spontano (čista maxfactorska) osim pogleda ispod obrva, naravno (taj dio vježbam već godinama, znala sam da će se nekad isplatiti). 



Share:

2 comments